2009年3月3日 星期二

[轉貼] 二十秒內停止打嗝方法

d人話打嗝, 其實係橫隔膜抽根

好地地, 抽咩根呢...?

話說, 我細個時有一大段時間,
每次食飽晚飯就會打嗝 ------ 即係橫隔膜抽根 一.一!

搞黎搞去...用既方法...五花八門

(1) 飲水, 慢慢飲...快快飲, 唔同溫度...定係點都試過
(2) 閉氣, 吸一大啖氣才閉氣...or 呼晒d氣才閉氣...
(3) 訓o係度(or 打坐), 平靜d, 全身放鬆, 自我催眠...話自己已死
(4) 嚇自己, 叫家人無啦啦拍我, 無啦啦嚇我...(以驚嚇令自己唔再打嗝)<--人地教的
(5) 食雪糕, 食雪條, 食西瓜...食食食...
(6) 大叫, 尖叫, 用力去叫, 或者因為太折磨, 喊...(其實係發脾四)

講真...到頭來邊個方法最駛得, 我e+會投票飲水...
咁究竟有無d萬試萬靈, 又快d既方法可以用架...???

網上就搵到呢個:



當你打嗝的時候,請保持正常的呼吸速度,
用你的左手食指稍微用力壓你右手掌的正中間。
〔正中間有穴道,但是別亂壓別的地方啊!〕
如果過了二十秒還是沒停,可以左右手互換試試看喔。

幾年來我都是靠這個來停止打嗝,
我最快十秒內就會停止打嗝了,不相信的人可以試試看。
當初和我同學們說的時候他們都不相信,
但試過之後他們真的不到二十秒就停止了。

沒有留言: