2009年5月18日 星期一

重出江湖!?

真係好耐無寫blog...hahaha~~~~
(唔係懶...係厭倦左, 所以聽大少哥哥建議, 想寫先寫:P)

而更加更加耐無做的事...係 唱K

嘩~~~~~唱K呀唱K呀~~~

一直以黎...我都熱愛唱K, 好似都熱愛左差唔多8年架啦~~HAHAHA
不過就算熱愛唱K....我唱K都係麻麻地架...(亂咁來)

最痴線就係"帝女花-香夭" (同NANA唱最有味道 XD)
最鍾意係"孫燕姿-風箏" (尤其開頭清唱o個段)

其間唱得最多係twins...
成日都好希望有個女仔同我一齊唱"風箏與風"
如果好成功咁唱完呢首歌(唱到唔似o係度嗌交)
我會好開心架, yeahyeah~~~^o^

=====================

講返先....不過唔知係唔係我成日"亂咁來"
所以近呢幾年越黎越聲沙
越聲沙就更加唱唔到高音,
越唱唔到高音就越"亂嗌"
越"亂嗌"...就越聲沙..........

所以都少左唱K....

對上o個次...o係1月同billy & irene唱完...就絕跡左歌壇 *口*....

嗚嗚.....其實, 我天天都想重出江湖架.....(哭哭哭哭哭 x 999999 )

=====================

終於, 終於, 終於, 終於, 終於, 終於 ~~~~!!!!

尋日我終於又踏足K房
有理無理點晒我好想唱既歌
新歌舊歌咩都唱

原本話得2hour k lunch, 但佢俾我地唱到3 hour都無cut我地...
(經濟不景啦....無人黎啦....?!)

但係實在太滿足啦!!!!!!!!!!!!!!!

差唔多可以話咪不離手,
真係太滿足啦!!!!!!!!!!!!!!




讓我再講多次.....

真係太太太太太太太太太太~~~~~~~太滿足啦!!! VVVVV ^O^ VVVVV

(題外話....: o車....全單6折, 最後咪又係$4x per head)

=====================

結局....

聲沙加劇 =口=.............(啞)

沒有留言: