2009年4月15日 星期三

從天而降的....老鼠!! *口*~~~!!!

尋晚放工去超市~
咁推住架車, 行下行下...買埋一大堆野之後, 諗住去俾錢

排隊既時候

突然之間........

/////////////o左一聲////

本能咁望過去...


見到有隻老鼠o係地下...

長度有20cm架...(唔計尾)...

郁都唔郁wor...所以我問係唔係假既/-\ (太天真啦!)

好彩...bb俾我行先...(多謝啊 T^T~)

但係我都仲係好介懷, 係咁回頭望住隻似真似假既野...



其間, 有幾個人行過
就算見到, 都好似咩都睇唔到咁, 照O係呢隻野既身邊行過
無論大人, 小朋友, 老人家,
無一個人出聲, 無一個人閃避 (是我太誇張了嗎?)


不過, 我望左好多次之後...
見到...隻野真係郁呀 (真係郁呀.....真係郁呀........真係郁呀>口<~~~)
好驚好驚......


...(D人都開始"真的"見到老鼠而露出驚愕的反應)....


最後有個男STAFF掃走左佢(掃時, 隻野係咁掙扎...好恐怖 Q~Q)


咁其實, 隻老鼠係從天花板掉落黎
一掉落黎係扒O係度既姿勢, 應該係肚皮落地, 所以"啪"左一聲

講真, 一隻動物, 由咁高既地方跌落黎...唔傷, 都痛死啦(其實佢都好慘架...)

不過在我立場, 見到咁恐怖既野由超市天花掉落...唔驚先奇
真係要感恩...好彩無中頭獎 (大吉利是啦>口<~)
總之...唔好再發生啦...太恐怖...

沒有留言: