2008年12月3日 星期三

[阿呢] 揀衫







其實有時睇衫呢, 見到一d好靚好靚, 又好鍾意既衫...
就會忍唔住去買左佢返屋企

但...其實自己既style唔係咁樣
而且返正著到咁靚...想點?!

o係完全無'合適'既機會/場合著呢件靚衫既情況下...

佢既命運...就會留o係我衣櫃
一季又一季咁過去....

直至我發現佢 -> 試著 -> 驚嘆 -> 再收埋.... -___-|||




所以...e+俾錢買衫前一刻,
一定要諗清楚有無機會著呢件衫先

如果唔係...又害了一件靚衫了 T ~ T

3 則留言:

Kamikaze Billy Ramiel 提到...

對,所以我成日覺得著西裝褸既人好型
但係我一件都無買....

「自慚型穢」是也

提子 提到...

HAHAHA~~ 唔係呀
西裝褸好好睇架WOR

我覺得你都岩著架WOR
唔駛下下都咁SPORTY架
轉下STYLE都幾好的!

Kamikaze Billy Ramiel 提到...

西褸係好好睇
問題係....
我覺得自己太過大開大合....(即係粗魯)
相信除非度身訂造....否則都無邊幾件野可以頂得順本人....