2008年12月29日 星期一

[阿呢] 鐵板餐









提子小記

其實我唔多去鋸扒
唔係唔鍾意食, 只係唔想成餐都係肉...(老啦~)

咁有時同朋友一齊去鋸扒
真係好難決定食牛扒定係雜扒...十五十六...

講真雞扒都好好...但硬係覺得雞扒太平啦...唔抵 :P

而如果揀牛扒, 我會要求8成熟架
話時話...我真係好佩服D人叫3成(左右)熟...
(識我既人都知我唔鍾意血淋淋...唔通叫我'片'皮食...)

講返...如果最後揀左雜扒,
上到黎我又會好開心wor, 乜都有嘛 (大唔透...)

好喇...咁近期食o個2次...
我發現我又有新野想要...呢樣野有d搞笑...

就係當佢幫我淋上蒜汁既時候(我唔多鍾意黑椒汁, 所以多數會唔揀佢)...
我好希望叫返碗白飯黎食...hahahahhahahahaha

睇黎我越黎越離唔開粉麵飯啦XD~~~~

沒有留言: