2008年12月8日 星期一

[阿呢] 枝竹羊腩煲









重複又重複咁講...我係一個鍾意食熱野多d既人
可能因為咁, 我唔一定要冬天先鍾意食煲類既美食

就好似呢個枝竹羊腩煲....我就一年四季都覺得好好味~~~

o係呢個煲入面, 我最鍾意就係食o個d入晒味既枝竹...
而馬蹄呀~~生菜我都好鍾意 >3<~~~ (羊腩呢~~ 一兩舊就夠啦, 哈哈)
呀~~仲有d汁用黎撈飯又係好正~~~~一流~~~!!!

如果平時叫煲, 我仲鍾意o都o都雞煲, 好滑, 好好味呀!!!
仲有金菇肥牛煲...哎呀, 諗起都想食呀...(流口水...@q@)



講講下煲, 我就諗起煲仔飯

仲記得n年前既一晚, 去左廟街...第一次食滑牛飯...

上菜時, 佢成個煲連蓋上, 見到佢擺左一隻蛋o係個蓋上面
以為咁搞笑..."滑蛋"原來係烚蛋?! <--以為隻蛋已熟

好彩身邊既朋友救左我....佢話左俾我知隻蛋係生既...

當時仲傻下傻下以為佢呃我...."生既? 玩咩...? 點會呀...." <--白痴

後來先知係開蓋之後, 打隻生蛋入去,
攪動d飯時, 靠煲入面既熱...整熟埋隻蛋


到e+, 印象中好似之後都無再去廟街食滑牛飯
而呢個回憶中的滑牛飯, 亦一直我覺得最好味既煲仔飯! ^__^v

2 則留言:

LuvPsAudio 提到...

我講起枝竹羊腩煲,我前幾日先係屋企食完,正呀~
仲有,煲仔飯你識唔識淋「是油」?
正確方法好似係蓋好煲蓋,然後淋是油係個煲蓋側邊
令到d是油慢慢由旁邊流落煲在的飯內~~

提子 提到...

係咩 @ 0 @ ?!

我仲以為係直接淋o係面飯上面ga~~~

哈哈哈~~~你真係識食呀~~~

而我前2日又去左間茶餐廳食羊腩煲, 一d味都無呀 -_-# 仲要賣成$45 (連飯&湯, 要另加$6)

諗起都想打死佢>.<