2008年12月10日 星期三

嘆一杯香噴噴的熱朱古力



MarieBelle Aztec Dark 熱朱古力10oz. $180、20oz. $240

在寒冷的天氣中啜一口香濃的朱古力真是一件非常幸福的事。

MarieBelle熱朱古力只用朱古力中的貴族:來自哥倫比亞純種的可可豆Criollo。

它的味道帶微微的苦澀味及酸性,香氣濃厚,濃郁的朱古力香持久不散。

由於產量極少,因此份外矜貴,加上尊貴的銅啡色及天藍色的鐡罐包裝設計,綴以工整的菱形鑽石圖案,呈現出優雅而不失時代感的經典之作,最適合作為完美的冬日禮物。

香濃幼滑的MarieBelle熱朱古力共有四種口味,包括Aztec Original (63% 可可) 、Aztec Dark (72%可可) 、 Aztec Mocha 及Aztec Spicy,並有 10安士及 20 安士兩款大小選擇。

此外,MarieBelle熱朱古力沒有加入穩定劑、防腐劑等添加劑,與一般加入各種化學劑以延長其保質期的可可粉相比,當然更健康。

另外其MarieBelle熱朱古力所用的糖亦屬高純度,並無經過化學漂白等處理,味道不是一味甜,而帶天然的甜香。

MarieBelle Aztec Dark 熱朱古力10oz. $180、20oz. $240
MarieBelle熱朱古力在香港city’super發售。

2 則留言:

Unknown 提到...

通常去「兜巴星」(星巴克)我都鍾意要熱朱古力
尤其係冬天個陣 。hehe

Chaf

提子 提到...

我反而會叫mocha~ 都一樣有好rich既朱古力味
又滿足到我想飲coffee...hahahahhaa~

今年聖誕香港「兜巴星」出左聖誕紅杯
(1) Dark Cherry Mocha (今年新出)
(2) Toffee Nut Latte (上年都有)
(3) Lingerbread Latte (上年都有)

http://www.coffeeconcepts.com.hk/emailer/xmasmenu.html

咁趁呢個咁特別既moment, 我都會幫襯多d紅杯
但只限toffee~ 因為我只鍾意呢隻, hahaha~

美國會唔會都有呢d special既coffee呢~~?