2008年12月5日 星期五

[阿呢] 旅遊書







'要行萬里路何等容易'

係lor係lor! 但我無錢又無假lor...

我次次返屋企呢, o係度等lift, 個看更有時都會同我傾偈

佢有好幾次都問我點解唔見我去旅行

唉, 問到我個心都有少少無奈
其實我都幾想去旅行架, 尤其我好鍾意周圍行 >.<

但係真係好難請假嘛...

跟住佢又會話...星期六日去2日1夜, 唔駛請假呀~~~

"鬼唔知啊!??!!?"

但係我個人呢....都唔知係唔係身體孱弱過人
自細就不能通頂...每日必須瞓多過7 hours

就算訓夠都係好易累的...

如果玩足2日...星期一即刻去返工...會係咩情況呢...?!

我諗我應該直接轉工去海洋公園...同安安佳佳一齊...做熊貓!

2 則留言:

Kamikaze Billy Ramiel 提到...

你某程度上係一種另類既玻璃體質....

提子 提到...

er..... / ~ \ +