2008年9月8日 星期一

小記: 最緊要backup!

話說我屋企部機其實都幾脆弱
得閒又死下呢樣, 得閒又死下o個樣...

我又成日無backup呢個意識...

呢排同媽咪去左disneyland玩(遲d再post呢件事...)
覺得d相得黎不易...唔可以唔見!!!! .v.
所以就決定要backup佢

我親愛的哥哥就教左我backup上網
以後就唔駛驚部機死左...無晒d相...

唯一既問題係佢一開始得2GB free storage space

如果你都有同樣既需要, 不妨click以下link去試試
https://mozy.com/?ref=F4EZ4G

(呢個係referal link, 如果你click以上link入去,
你同我都會再多256MB free storage space架, thanks~ 呵呵)

3 則留言:

匿名 提到...

點解你唔back up係external hard drive度呀??
我覺得放便過back up上網...唔駛晒時間upload呀嘛...!!!

提子 提到...

哈哈哈~因為我懶得去買lor XD

匿名 提到...

omg.....#&%(&$#)%