2008年9月23日 星期二

溫泉蛋



其實我都唔明...我究竟係一個點樣既人
大致上我係鍾意食熱食, 仲有無'澱粉質'不可...

咁我又幾鍾意食魚生, 食壽司~ (咁即係鍾意食生野啦?)

但係如果鋸扒, 我唔可以咁生, 最好唔好俾我見到有血...
7~8成以上就無走雞啦... (咁即係驚血啦...?)

好喇...咁蛋呢...?
其實好鍾鍾意食荷包蛋 (白痴的我10次煎, 得4次唔穿蛋王... -.-")

好鍾意個蛋王半生熟... 咬落去..d蛋汁徐徐湧(流)出黎, 正呀! >3<

除左荷包蛋, 我都好鍾意溫泉蛋!

周圍睇, 見到呢個食譜係最易架啦:

製法:
--------------------------------
首要要理解,日式溫泉蛋這條「定律」。蛋黃凝固溫度為70°C,蛋白凝固溫度為80°C,只要將雞蛋置於70-75°C熱水浸半小時,便可自製日式溫泉蛋。

所以可以先把水滾至80°C,接著把滾水灌進發泡膠容器,把蛋放進去用蓋關好,等待半小時便可享受美味溫泉蛋。

--------------------------------

不過查實我以前有睇過"大發現", 可以用合味道杯麵o個個杯整架...

而我呢, 就用保溫杯成功整過一次:

首先, 就係擺隻生蛋入去保溫杯(隻蛋係store@room temp)
then, 倒沸水(蓋過隻蛋以上), 蓋上蓋, 等25mins

之後倒左d水, 再換過新既沸水, 蓋上蓋, 等20mins

咁就得啦 :)

(o個次係o係公司整架, lunch多隻咁美味既蛋食, 真係好幸福!! ^0^)

2 則留言:

Kamikaze Billy Ramiel 提到...

我突然間覺得
若果你呢篇文個tag係Keep fit至上
將會十分爆笑

提子 提到...

-_-# 呢個...
好似....都唔係好肥既食物

點解會爆笑....