2008年9月29日 星期一

嚴重失憶


真係未老先衰....!!

今日近lunch時, 我呀頭叫左我埋去佢個位度
佢指住佢個mon...叫我幫手睇睇發生咩事

個mon好show住一個好似係我做既program有關既野...
then佢就話...佢發現xxx有問題, 叫我睇睇


頭都大埋...好似好耐之前做架wor....
究竟個program擺左o係邊度...(擺o係邊部機都唔記得)

佢仲要講多句:"你check check有無影響operation o個邊先啦..." 一.一|||

好彩我因為明知自己好易失憶, 所以次次都會盡量抄低自己做過既野...

但係好似好久遠既事喇wor...

拿拿臨搵返之前我寫既notes.........

即刻眼都凸埋..... 0口0....

寫住: 05 Sep 2008 mark的...

今日先至29號.....3個week就已經洗左腦........oh....


請問...有d咩可以補下我個腦的.....-__________-"""

沒有留言: